Rehabilitacja Siedlce

Skorzystaj z profesjonalnych usług z zakresu rehabilitacji dzieci i dorosłych. Wróć do pełnej sprawności pod okiem specjalistów dbających o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo.

Rehabilitacja siedlce proactive sport clinic

Rehabilitacja dzieci i dorosłych – Siedlce

W ProActive Sport Clinic w Siedlcach mogą Państwo skorzystać z usług rehabilitacji w następujących obszarach:

Rehabilitacja pourazowa

Po urazie najczęściej dokucza pacjentowi ból i obrzęk. Nie zawsze konsekwencją urazu jest potrzeba poddania się zabiegowi operacyjnemu. Szybkie i skuteczne poddanie się rehabilitacji, może w niektórych przypadkach przywrócić pełną sprawność fizyczną.

Postępowanie uzależnione jest od odczuwanego przez pacjenta bólu i choćby obecnego zakresu ruchomości stawu. Ćwiczenia i zabiegi dobierane są w taki sposób, aby zapewnić pacjentowi bezpieczeństwo i szyki powrót do zdrowia.

Rehabilitacja przedoperacyjna

W sytuacji planowanego zabiegu, ważne jest zadbanie o przygotowanie organizmu do niego. Odpowiednie wzmocnienie mięśni i zwiększenie ich elastyczności znacząco przyspiesza powrót do pełnej sprawności po operacji.

U osób ćwiczących przed operacją zauważane jest także mniej powikłań po zabiegu. Jeżeli masz czas i możesz przygotować organizm, warto nie czekać z decyzją i zacząć już dziś.

Rehabilitacja pooperacyjna

Postępowanie mające na celu prawidłowy i jak najszybszy powrót do pełnej aktywności fizycznej po zabiegu operacyjnym.

Operacja często skutkuje ograniczeniem ruchomości, osłabieniem lub zanikiem mięśni i bólem. Wczesne rozpoczęcie rehabilitacji umożliwia efektywne przywrócenie sprawności, ograniczenie lub wyeliminowanie niedogodności.

Zapraszamy zapoznania się z cennikiem usług rehabilitacyjnych

rehabilitacja pourazowa siedlce

Rehabilitacja – dlaczego warto skorzystać z zabiegów i ćwiczeń?

Brak pełnej sprawności fizycznej znacznie ogranicza nasze możliwości. W takich przypadkach warto skorzystać z zabiegów rehabilitacyjnych, aby jak najszybciej przywrócić sprawność i normalne funkcjonowanie.

Bez względu na to, czy jesteśmy przed zabiegiem, czy po nim pamiętajmy o tym, jak ważne jest posiadanie pełnej sprawności fizycznej. Nawet niezdrowy tryb życia, pozbawiony ruchu może prowadzić do wad postawy i rozwijania się różnych, często groźnych, schorzeń. W każdym przypadku ważne jest, aby nie bagatelizować znaczenia rehabilitacji.

Szukasz rehabilitacji w mieście Siedlce? Sprawdź ProActive Sport Clinic!

Poznaj nasz zespół

W ProActive Sport Clinic opiekować się Tobą będzie doświadczeni i wykwalifikowani specjaliści

Kuba
Marek
Ania proactive sport clinic

Czym się różni rehabilitacja od fizjoterapii?

Rehabilitacja jest pojęciem szerszym i zawiera w sobie fizjoterapię. Podejmuje się ją, aby przywrócić sprawność nie tylko fizyczną, ale także społeczną i mentalną. Rehabilitant powinien skupić się na wypracowaniu zachowań i profilaktyce, które zapewnią powtórce zdarzenia w przyszłości.

Fizjoterapia ma natomiast na celu dostarczenie organizmowi konkretnych bodźców i ściśle związana jest z efektywnym procesem leczniczym. Fizjoterapeuta pracuje precyzyjnie z uszkodzonym miejscem stosując odpowiednie metody, takie jak gimnastyka lecznicza, kinezyterapia, fizykoterapia i (głównie leczniczy) masaż. Zabiegi fizjoterapeutyczne mają na celu zmniejszenie negatywnych skutków funkcjonowania organizmu w dany sposób (np. u sportowców).

Najczęstsze dolegliwości pacjentów zgłaszających się na rehablitację

Aby udać się po pomoc do rehabilitanta, nie trzeba odczuwać bólu. Nie musisz również być osobą, która doznała urazu lub miała wypadek. Nawet siedząc po 8 godzin w pracy, warto zadbać np. o swój kręgosłup. Nawet niewielki dyskomfort może w przyszłości przerodzić się w większy problem. Nie warto czekać.
A z jakimi problemami najczęściej pacjenci zgłaszają się do naszej przychodni? Oto część z nich:

• Dyskopatie.
  • Bóle kręgosłupa lędźwiowego piersiowego i szyjnego.
  • Po artroskopii kolana, szyciu łąkotek, więzadła Krzyżowego przedniego.
  • Entezopatie ścięgien takie jak: łokieć tenisisty, łokieć golfisty, kolano skoczka, zapalenie ścięgna Achillesa.
  • Zespół bolesnego barku, złamania kości, skręcenia stawów. Stany po długotrwałym unieruchomieniu w opatrunku gipsowym.
  • Nerwobóle, neuralgię.
  • Przygotowanie pacjentów do sezonu zimowego, narty, snowboard.
  • Poprawa siły i stabilności.

Rehabilitacja w Siedlcach? Sprawdź ProActive Sport Clinic

Zarezerwuj wizytę online

Gdzie rehabilitacja w Siedlcach?

ProActive Sport Clinic

ul. Jana Pawła II 8, 08-110 Siedlce