Fizjoterapia Siedlce

Uzyskaj dostęp do profesjonalnej fizjoterapii w Siedlcach prowadzonej pod okiem doświadczonego i wykwalifikowanego fizjoterapeuty.

Telefon 660 662 611

fizjoterapia siedlce proactive sport clinic

Usługi fizjoterapeutyczne w Siedlcach

W ProActive Sport Clinic mogą Państwo skorzystać z następujących usług:

Terapia manualna

Terapia wykonywana ręcznie przez fizjoterapeutę, wykorzystująca naturalne możliwości ludzkiego ciała. Rekomendowana osobom z dolegliwościami bólowymi – bólu kości ogonowej, bólów krzyżowych, lędźwiowych i lędźwiowo-krzyżowych.

Igłoterapia sucha

Metoda polegająca na wprowadzeniu do mięśnia cienkiej igły, w celu rozluźnienia napięcia. Igłoterapia to zabieg bezbolesny i bezpieczny. Sprawdza się tam, gdzie terapia manualna jest niemożliwa, ze względu na nadmierny ból.

Fala uderzeniowa

Nieinwazyjna metod leczenia dolegliwości bólowych układu mięśniowo – szkieletowego. Stosowana z powodzeniem w medycynie sportowej, jak i rehabilitacji osób, które profesjonalnie nie uprawiają sportu.

Jeśli cierpisz na:

📌Bóle pięty – ostrogi piętowe, zapalenie powięzi podeszwowej stopy;

📌Ból ścięgna Achillesa,

📌Ból w okolicy bioder,

📌Bóle barków,

📌Ból ścięgien rzepki „kolano skoczka”,

📌Zapalenie nadkłykcia „łokieć tenisisty” i „łokieć golfisty”,

📌Zespół mięśnia piszczelowego przedniego,

📌Punkty spustowe (trigger points).

To zapraszamy do naszej kliniki, pomożemy Ci ! 🙌🏻

⚡️Jak przebiega zabieg falami uderzeniowymi:

Zlokalizowanie bolących miejsc poprzez dotyk,

Nałożenie żelu sprzęgającego,

Rozpoczęcie zabiegu,

Poprawa sprawności następuje już po 3-4 zabiegach przeprowadzanych z około 1 tygodniowymi przerwami.

⚡️Zalety terapii falami uderzeniowymi:

Szybka ulga w bólu,

Przywracanie sprawności ruchowej,

Metoda nieinwazyjna,

Zabieg bez potrzeby znieczulenia i bez środków farmakologicznych,

Krótki czas terapii – tylko 3-4 zabiegi,

Brak efektów ubocznych.

Kinesiotaping

Metoda, której zadaniem jest wspomaganie układu mięśniowo -powięziowego poprzez zastosowanie różnego rodzaju aplikacji taśm leczniczych. Kinesiotaping pozwala rozluźnić głębokie mięśnie i poprawić cyrkulację krwi.

Terapia stawów skroniowo-żuchwowych

Zaburzenia w stawie skroniowo- żuchwowym to coraz bardziej powszechny problem dający takie objawy jak:

– bóle i zaciskanie szczęki

– migrenowe bóle głowy

– bruksizm

– przeskakiwania i krepitacje

– zablokowanie przy otwieraniu czy zamykaniu jaki ustnej.

Często pacjenci borykają się przez większość życia z tym problemem nie zdając sobie sprawy z możliwości jego rozwiązania.

Dlatego wychodzimy na przeciw potrzebom naszych pacjentów i oferujemy możliwość pomocy również w tym zakresie.

Terapię wykonuje: Ania Maliszkiewicz

Terapia wisceralna

Terapia wisceralna polega na pracy w obrębie jamy brzusznej, gdzie znajdują się wszystkie narządy wewnętrzne oraz powięzi i mięśnie. Ta technika manualna bazuje na głębokim masażu brzucha, który uwalnia narządy z napięć i przywraca prawidłowy stan układu trzewnego.

Terapia wisceralna przeznaczona jest przede wszystkim dla Pacjentów, którzy zmagają się z problemami trawiennymi, zwolnionym metabolizmem, bólami kręgosłupa bądź innymi dolegliwościami ze strony układu ruchu. Pozwala ona na przywrócenie prawidłowego napięcia w jamie brzusznej. Terapia pomaga w leczeniu wielu dolegliwości tj. np. bóle kręgosłupa, zrosty pooperacyjne, blizny pooperacyjne; problemy oddechowe, tj. wydolność oddechowa, bóle podczas oddechu, astma mechanicznozależna; bóle i drętwienia nóg, rwa kulszowa, obrzęki nóg, bóle brzucha, zgaga, refluks, pozapalne bóle nerek, kolki nerkowe, kolki wątrobowe, przelewania, wzdęcia, częste bekania, bóle penisa, prostaty, jąder, jajnika, bóle pochwy, suchość pochwy, kłucia w okolicach pęcherza, częste zapalenia pęcherza, bolesne miesiączki, wczesny zanik miesiączkowania, wczesny zanik jajników czy wczesna menopauza.

Zapraszamy zapoznania się z cennikiem usług fizjoterapeutycznych

fizjoterapeuta siedlce proactive sport clinic

Korzyści z fizjoterapii

Obecnie bardzo dużo wiemy o znaczeniu ruchu dla stanu naszego zdrowia. Media nawołują do „aplikowania sobie” codziennej dawki ruchu. Okazuje się jednak, że znaczny odsetek społeczeństwa nie bierze sobie tych rad do siebie a sama fizjoterapia kojarzy się nam z sytuacją, która wymaga leczenia albo z osobami starszymi. Tymczasem fizjoterapia powinna zajmować w naszym życiu bardzo ważne miejsce.

Fizjoterapia to pojęcie związane z dostarczaniem naszemu organizmowi odpowiednich bodźców. Nasze ciało zareaguje na te bodźce i dzięki temu polepszy się nasz stan zdrowia.

Fizjoterapia w ProActive Sport Clinic w Siedlcach – dlaczego warto?

Indywidualne podejście do pacjenta

Nowoczesne wyposażenie przychodni

1585851-256 (2)

Dogodna lokalizacja

Co należy ze sobą przynieść na pierwszą wizytę fizjoterapeutyczną?

Aktualną dokumentację medyczną, jeśli takową posiadamy/prowadzimy; dowód tożsamości; wygodny strój do przebrania i obuwie na zmianę jeśli wizyta dotyczy konsultacji układu ruchowego.

Jak wygląda pierwsza wizyta fizjoterapeutyczna?

Szczegółowy wywiad fizjoterapeutyczny łącznie z fizycznym pokazaniem/sprawdzeniem dolegliwości; rozpoznanie okolicy dolegliwości (wstępny masaż), wskazanie ćwiczeń do wykonywania, zalecenia do wykonania na następną wizytę.

Czy oprócz wizyt w przychodni dostanę listę ćwiczeń do domu?

Najczęściej tak, jednak są przypadki kiedy dane ćwiczenia muszą być wykonywane pod okiem fizjoterapeuty. Istnieje także możliwość udania się z pacjentem do siłowni, która znajduje się w budynku obok.

Czy mogę zamówić wizytę domową?

W tym momencie nie prowadzimy wizyt domowych.

Ile trwa wizyta fizjoterapeutyczna?

Przeznaczamy na wizytę 25 lub 50 minut, w zależności, który wariant wybierzesz z czego w tym czasie musimy zawrzeć przebranie się i zakończenie/finalizację wizyty.

Czy potrzebuję skierowanie od lekarza?

Nie jest potrzebne skierowanie od lekarza; jeśli takowe posiadamy dołączamy wspomnianą dokumentację medyczną.

Kuba

Fizjoterapeuta Siedlce

Jakub Jastrzębski
Absolwent Wyższej Szkoły Mazowieckiej (fizjoterapia) oraz medycznego studium policealnego w Siedlcach (technik masażysta).

Od 2006 roku pracował w przychodniach rehabilitacyjnych w Warszawie i Siedlcach. Profesjonalnie opiekował się sportowcami  w Siedleckim Klubie Koszykówki, Klubie Przyjaciół Siatkówki oraz MKP Pogoń Siedlce.
Od 2014 roku prowadzi własną działalność gospodarczą świadczącą usługi rehabilitacyjne.
Od wielu lat zaangażowany we współpracę z Fundacją dla Dzieci z Cukrzycą.

Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach:
– Kinesiotaping – Tomasz Senderek,
– PNF – Ewa Górna,
– Techniki pozycyjnego uwalniania nerwowego mięśniowego – Leon Chaitow,
– Terapia manualna wg dr Ackermanna,
– Terapia Manualna koncepcji Gera Plaatsmana,
– Sucha igłoterapia z elementami mezoterapii – Robert Trybulski.

Zarezerwuj wizytę u fizjoterapeuty online

ProActive Sport Clinic

ul. Jana Pawła II 8, 08-110 Siedlce